Lucky me

Jag har varit hemma hela veckan som har gått. I tisdags besökte jag läkaren igen. Hon lyssnade på mina lungor och hörde att det var tungt och slemmigt för mig i bröstet. Eftersom jag blev trött för ingenting. Att ta sig från en punkt till en annan tog alla mina krafter så sjukskrev hon mig i en vecka.

Jag har läkarintyg till och med tisdag. Läkaren ringde mig i fredags för att höra hur jag mådde och om jag behövde få min sjukskrivning förlängd ytterligare. Men jag tackade nej. Känner mig ganska stark nu och jag ska jobba imorgon.
 
Hoppas att det går bra. Vi har varit iväg både igår och idag och det har gått bra. Trots att jag har suttit stilla mycket hos dom vi har varit bortbjudna hos så har luften tagit slut och mot kvällen till är jag mega trött och andfådd. Men nu får det vara nog. Har jobbat en dag detta året pga semester och sen sjukdom, vilken ångest!!
 
Igår var vi på kalas i trelleborg. Albin fyllde 9 år. Isac var som vanligt glad över att träffa Linus och Albin och tog världens strid när det var tid att åka hem.
 
Idag fick älsklingen ett ryck och ringde till familjen Glans och bjöd in oss där :) Barnen har lekt hela dagen och de bjöd på en maffig fika.
 
Tack alla för denna helgen!
 
Bjuder på lite bilder på mig (magen som lovat) och min underbara familj.  Lucky me for having them ♥
 
 
 
 
 
 
 
Finaste gravidbolan man kan hitta. Fick jag av älsklingen i julklapp. Min man han kan ;)
 


Kommentarer
Maria

Åhh vilka fina bilder!!! Ser så mysigt ut med magen :) hoppas du mår bättre. Jobbigt att vara sjuk + gravid :( vi kan väl höras i dagarna? Kramar

Svar: Tack :) Ja magen är verkligen en hög mysfaktor!! Tiden går så fort också!! Att vara gravid borde räcka, det borde verkligen vara en anledning nog att slippa sjukdomar men icke :( Men jag mår bra igen nu!! Det är bara att ringa. Kramis
Camilla Haraldsson

2013-01-20 @ 20:01:26
URL: http://Familjenbergbring.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0