BVC

Igår hämtade jag ut ett paket i vår lilla närbutik. Det var min plåtburk till tvättmedlet som jag beställde för ett tag sedan. Jag hade tröttnat på att halva innehållet i tvättmedelsförpackningarna alltid följde med när man skulle dosera en tvätt. Eller att varje gång jag doserade så råkade det alltid komma lite lite tvättmedel ner bland sköljmedlet som resulterade i en gegga.
Därför satte jag mig vid datorn och klickade hem min lösning på problemet. En stor plåtburk med två fack till tvättmedel med en liten tillhörande skopa. Kanon!! Problemet löst :)

Här hemma är vi stolta svenska Svenssons Svenssons så igår borrade älsklingen fast vår vackra svenska flagga i vår fasad ute i trädgården :)

BVC besök på schemat idag. Det var ett snabbt besök som bara tog ett par minuter. Julia har gått upp 200g på en vecka. Från 4060g till 4260g. Tösen växter så det knakar.

Efter BVC körde vi till Nova. Där åt vi en bit mat sen började jakten på lite pyjamaser till Julia. Och pyjamaser blev det samt lite annat smått till övriga i familjen.

Hela eftermiddagen har familjen spenderat inne på Isacs rum med alla hans leksaker.

Nu är alla sysslor gjorda. Disk, tvätt, bad, kissa hunden mm. Dags för soffläge med världens bästa familj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0