Inget utan mina ungar!

Usch idag saknar jag min Isac :( det börjar bara bli för tradigt här hemma utan honom.

Julia sover mycket och även om det kan kännas skönt med lugn och ro då och då så känns det ensamt här hemma.

Varmt är det här i huset också!! 130 grader känns det som och jag tror att alla Skånes badplatser har ropat mitt namn idag!. Jag har nog minst 1000 gånger drömt mig bort till en svalkande strand. Men där hör inte små bebisar hemma. Jag och Julia har det bäst hemma så länge hon är så här liten.

Nu sitter jag och min dotter i soffan bara hon och jag och ser på Skansen.

Ola är iväg och kör cross, han var bara hem om efter jobbet och kopplade släpet sen försvann han igen. Men lika bra det, han gillar inte Skansen så det är bättre vi töser får se det ifred.

Kan veckan gå lite fortare så vi kan få hem Isac!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0