Torsdag gör jag ingenting :)

Ingenting var kanske att ta i men ja torsdagen har varit lugn och stillsam. Gräset blev iaf klippt och tvätten blev vikt. Fick ett litet avbrott när min kära pappa ringde för att snacka lite skit :)

Var ute i förrådet en runda och hämtade in Isacs gamla babysitter. Har slängt tyget i tvätten och det hänger nu på tork. Kanske blir den till någon nytta för lill tjejen de gånger hon absolut inte vill ligga i vagnen och jag behöver ha händerna fria.
Tyvärr är den lite old fashion för den har inte moderna funktioner som pling pling melodier eller vibration. Just vibration är det jag är ute efter. Jag har önskat mig en sån babysitter ett bra tag nu men de är så dyra. Tror Julia hade älskat en sån för hon somnar på noll tid när hon åker bil.

I eftermiddag har jag, Ola och Julia varit och veckohandlat.

I övrigt så har jag hittat en ny fotoapp som jag har suttit och lekt med när jag drack mitt kaffe :)

Imorgon är det fredag, då ska jag städa hela dagen sen kommer äntligen vår påg hem och som vi längtar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0