Vilodag

Vilken lugn och skön dag vi har haft idag. Det har varit väldigt mycket pågarna för sig och töserna för sig.

Killarna har meckat med veteranmoppen. Jag och Julia gick en promenad till affären och handlade lite nödvändigt ont men jag fick med mig en tidning som jag har fått läsa i lugn och ro här hemma sen. Julia sov gott i vagnen och här var så tyst så det nästan blev kusligt men ack så skönt :)

Pågarna har kört Stehag runt med moppen. De körde förbi lekplatsen där Isac hittade sin dagiskompis. De lekte tillsammans en bra stund innan de kom hem för att fika.

I eftermiddag har vi hängt i soffan och myst tillsammans. Vi har precis kommit tillbaka från en långpromenad allesammans. Julia är nybadad och nu ligger Isac där och plaskar rundor.
Gubben står vid spisen och lagar kvällens måltid.

Snart väntar soffan med någon bra söndagsfilm.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0