Bara jag och djuren

Hela eftermiddagen har jag och och Isac suttit vid köksbordet och pysslat.

Vi fikade först på bullar och saft. Isac åt hela två kanelbullar och en chokladmuffin vilket jag ser som ett bra betyg på dagens bakning :)

Efter fikat plockade vi fram block och pennor. När vi hade tröttnat på det så åkte hans nya lego fram. Det är små bitar, pilligt och man måste följa en ritning steg efter steg för att reda ut det så han hade absolut inte fixat det själv. Men han får själv sätta på bitarna efter hand som jag pekar vart de ska sitta. Mamma och son teamwork :)

Kvällsmaten åt vi utan pappa. Han är på afterwork ikväll med jobbet. Det blir ingen öl för mannen eftersom han måste vara redo inför sin roll som chaufför in till BB om det skulle behövas :)

Det är inte vår helg med Isac och han blev hämtad redan idag efter kvällsmaten.

Så här sitter jag nu inte helt ensam, har ju katten och hunden som sällskap.
De är iof inte så sociala ikväll. Hunden ligger och vaktar skorna ute i hallen och katten vaktar husses säng.

Men jag är ny duschad, mjukisbrallorna är på och det är djursjukhuset på TV:n. Och jag har siktet inställt på kudden här brevid mig...kunde haft det sämre :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0