Cupcakes

Idag har mamma varit tråkigt. Jag kan inte både vara lekledare och städa samtidigt.

Isac har varit en snäll gosse, roat sig själv och låtit mig få gjort det jag ska.

När det var tid att baka cupcakes till kalaset imorgon fick han vara med. Han hjälpte till att röra i smeten och smaka den :) jag har inte själv smakat dom men älsklingen fick en nu precis och han gjorde tummen upp.

I eftermiddag när alla måsten var gjorda byggde jag och Isac tågbanan. Vi gick även en runda med Yoda. Isac kom hem före mig då jag lunkar ganska långsamt framåt numera :) hörde bara världens glädjetjut från vår trädgård. Det var Isac som hade upptäckt att pappa var hemma igen efter jobb och stod i trädgården och rensade ogräs <3 Kan ju också tolkas som att "tack och lov att du är hemma pappa, mamma är såååå tråkig" ;p

Ikväll har Isac hjälpt pappa klippa gräset. När de var klara hade jag tacos färdigt på bordet. Det är fredag så lite gottis och mys i soffan har vi också hunnit med.

Nu är Isac trött och ska nanna. Stor dag som väntar honom imorgon. När han har somnat ska vi ordna med paketet från mamma och pappa som han får när han har vaknat imorgon. Blåsa lite ballonger och plocka fram födelsedagståget ska också göras.

Trevlig helg familj och vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0