Kanelbullar och chokladmuffins

Idag är det verkligen inget väder för trädgårdshäng. Inte heller behöver jag städa här precis. Har lite tvätt att ta itu med. Lillprinsen håller på att vänja sig av vid nattblöjan och det sker så klart lite olyckor som det kan göra i början.
Vad hade man gjort som småbarnsförälder utan plastfrotte? :)
Vi kämpar på, han kommer fixa det!

Idag är det Isacs sista dag på dagis sen börjar hans sommarlov. Hans favoritfröken som går i pension nu i Juli valde att ha sitt avskedskalas redan idag för att Isac skulle kunna vara med. Hon är bäst! Som vi kommer sakna henne :'(

Efter att jag hade lämnat Isac på dagis cyklade jag till affären och handlade jäst. Hela förmiddagen har jag bakat kanelbullar och chokladmuffins.

Riktigt mysigt när det öser ner ute. Musik i radion och bullar i ugnen bokstavligen haha ;)

Tydligen har inte lillasyster jäst färdigt för ut vill hon inte.

Nu är sista plåten med bullar snart färdig sen ska jag sätta mig i soffan med min lunch. Vips är klockan 14.00 och Isac ska hämtas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0