Lång väntan

Det är så tråkigt att vänta på bebbs. Tänk så dröjer hon till vecka 42, då avlider jag nog!

Imorse när jag vaknade trodde jag att klockan var ca 7.30 men efter att ha varit uppe och kissat slängde jag ett öga på klockan och den visade 04.30!! Oj det var bara att tvinga sig i säng igen. Lyckades somna om och vaknade igen kl 8.00. Det var ju väl det.

Väckte älsklingen kl 10.00 och då stod frukosten på bordet. Helgens frukost här hemma är alltid mysig med alla möjliga smaskiga tillbehör. Det ska ju kännas att man vaknar upp och det är helg ;)

Under förmiddagen pillade jag lite i trädgården. Tog bort lite ogräs. Igår städade jag här hemma, ovanligt va? ;p
Fick även veckohandlat efter Ola hade slutat jobb.

Hela eftermiddagen idag har vi spenderat i Östra Grevie hos Olas morbror Micke och hans Tessan. Även Olas storebror Göran var där. De håller på att lägga nya plattor på deras uteplats. Männen arbetade och jag och Tessan satt i trädgården och snackade skit och gick en lång promenad med deras tre hundar.

Vi beställde pizza till oss allihopa som vi käkade innan regnet kom och det var tid att åka hem. Tack för en trevlig dag!

Hela kvällen här hemma har vi myst i soffan till ljudet av regnet. Har haft en del täta sammandragningar som har gjort ganska ont vissa av dom så ett tag fick vi upp hoppet men de avtog igen. Störiga bebbs, när det är dags på riktigt kommer vi ju inte tro på det :S

Nu är det snart natti natti för oss. Imorgon är det söndag och då kommer vår skatt hem igen. Synd att vi inte har en lillasyster som väntar på honom här hemma men den som väntar på något gott <3 just nu känns hon så overklig men det kommer komma en bebis tro det eller ej :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0