Högevallsbadet

Idag väckte Isac oss tidigt. Han visste att vi skulle åka och bada med Tina, Linus och Albin. När något så roligt väntar en behöver man ingen sovmorgon tydligen haha.

Efter frukosten körde vi. Högevallsbadet har byggt om och vi ville se resultatet. Det var inte lalandia men helt klart en förbättring av just det badet.

Isac älskar att bada och det är helt underbart att se honom så lycklig som han har varit idag. Och hans stora idoler Linus och Albin var med, vilken lycka!
Isac fick åkt vildforsen tillsammans med pappa. Det tyckte han var skoj! Jag stod och väntade på dom när de kom ner och blev mött ut av världens solskens leende :)

Jag har badat jag med. Inte i någon vildfors kanske men lite plask här och där :) jag försöker njuta av den fantastiska känslan att JAG för en gångs skull i mitt liv känner mig tjock haha. Det är jag ju inte, bara en stor mage men jag känner mig klumpig.
Innan jag vet ordet av är jag tillbaka till sugröret igen :) Så fort amningen är igång så kommer allt trilla av mig!

Efter badet åkte vi tillsammans till McDonalds och käkade. Mat hade aldrig smakat så gott :) Isac åt och åt och åt!

Nu är vi hemma och helt slut!! Alla tre plus djur ligger i sängen tillsammans.

Vi ska njuta av söndagskvällen. Snart ser vi inte Isac på en hel vecka och det är vi verkligen inte vana vid. Bara tanken av att inte stressa till och från dagis går inte att förstå!
Hoppas han får en skön ledig vecka och vi är glada att vi ska jobba så tiden går fort.

Bilden har inte jag tagit men så här härligt har vi haft det idag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0