Inför våren

Phew idag är jag slut i ryggen. Tung dag på jobbet. Skönt att det var möte hela eftermiddagen så jag kunde sitta av den sista tiden :)
Sista mötet förmig, lite sorgligt :(

Idag lämnade jag även in min ansökan om föräldrarledighet på jobb. Skrev på ca ett år från beräknat förlossningsdatum. Kändes så konstigt att fylla i juli 2014!
Chefen fick "sparken" idag haha, hon fick känna på min mage idag och fick sig en känga av bebbs :)

Tåget blev försenat på vägen hem.
Ola gick och hämtade Isac på dagis istället. Isac var lika glad för det.
Annars är han väldigt noga med att det är pappa som lämnar och mamma som hämtar. Bryter vi den rutinen brukar han bli sur. Men inte idag! Kan det va för att Isac har fått åka tåg idag kanske?? :)
Ja bästaste Anna-Karin hade tagit med honom på tåget in till Lund. Åkt rulltrappa och sen åkt tillbaka till Stehag och dagis igen. Snälla dagis som gör det för vår lille pågs skull <3

Jag hämtade ut ett paket på vägen hem. Det var Isacs vårskor. Tok smarta dojor, ser ut som de har skosnöre men de har kardborreband. Han tycker om när han själv kan få på sig sina kläder utan någon hjälp.

Hans fina on the peak fleece hade kommit i brevlådan. Jag har ännu en fleece på ingång med tillhörande fleecebyxa. Bra att ha till att klä sig lager på lager med.

Nu är det snart dags för kvällsmat. Idag blir det glass till efterrätt, kunde inte låta bli att handla varsin i affären på vägen hem. Vet ju hur glada mina pågar blir då.

Trevlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0