Super trött!!

Ja då åkte jag på ännu en omgång förkylning. Ok att gravida lättare blir förkylda men det här är ju löjligt!

Snuva och öm i svalget. Suck!

Började i tisdags. Mycket bättre idag. Har jobbat på som vanligt men det har varit hängigt på jobbigt. Inte alls samma fart på Milla inte.

Somnat på soffan varje kväll. Vaknat och gått in och lagt mig i sängen och somnat om igen.

Veckan har iaf gått mega fort! Hur kan det redan vara torsdag? Jag som trodde att tiden skulle stå stilla utan Isac här hemma. Men det är väl för att jag jobbar och sen sover mellan arbetspassen. Saknar honom klart iaf! Varje morgon går jag in på hans rum för att bädda hans säng som redan är bäddad :(

Jag har ordnat nya ytterkläder till Isac. Fint regnställ till dagis. Underställ i fleece, vår och sommar jacka, gummistövlar mm. Han behöver verkligen det. Vuxit ur eller slitit ut allt det gamla han har.

Idag är sista dagen för älsklingen på Atea. Han har arbetat där i över fem år så det känns säkert lite sorgligt.
Du är duktig älskling och det kommer gå skitbra på ditt nya jobb på Hörby Kommun!! Älskar dig.

Sitter på tåget nu och försöker hålla mig vaken. Jobb sen tillbaka till horisont läge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0