Älskar att vara ute

Innan Sjöbo idag hann jag och Isac vara ute i solskenet. Vi bara älskar att vi kan springa ut och in utan jacka mm.

Vi sparkade boll och satte oss på uteplatsen på framsidan av huset och bara njöt av värmen. Vi sitter nästan aldrig där då det absolut inte slår trädäcket :) men nu när jag har lagt ner så mycket tid med att plocka bort all ogräs mellan plattorna så får vi ju njuta lite av det också. Nu börjar alla buskar slå ut också vilket gör det ännu härligare där ute.

Igår fick jag även hem gatkritorna som jag hade beställt till Isac via nätet. Panduro hade inga på lager. Han fick dom i ett litet paket mest för att han tycker det är så roligt att packa upp paket. Så fort vi får tillfälle ska vi ut och prova dom. Kanske nästa foto på vår uteplats på framsidan så har plattorna alla regnbågens färger :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0