Effektiv!!

Så mycket jag har fått gjort idag!!

Städat hela huset. Tvättat ett antal maskiner tvätt. Tvättat duschdraperiet, det luktar så härligt nytvättat i badrummet när vi gör det.

Varit ute vid vår lilla miljöstation och sorterat hela veckans sopor.

Hämtat Isac på dagis. Fikat i trädgården. Sen hoppade han i poolen och jag drog fram häcksaxen och började klippa häcken. Det blev lite för jobbigt i värmen, synd då det är så roligt att se grenarna flyga :) kom en liten bit sen fick jag avsluta det projektet. Gav mig på rabatterna istället på framsidan då det var skugga där. Isac hjälpte till och fick inviga sina nya trädgårdshandskar som pappsen har köpt till honom.

När vi låg där och kröp i gräset kom helt plötsligt älsklingen hem. Han hoppade direkt in i vårt arbete och hjälpte till. Han klippte färdigt häcken. Sen hjälptes vi åt att räfsa upp alla grenar mm.

Till kvällsmat blev det grillad korv som vi åt ute i trädgården. Härliga sommar!

Alla i familjen ligger nu ny duschade och nerbäddade i våra sängar helt färdiga. Isac sover gott och mamma och pappa är inte långt ifrån John Blund.
Jag har ont i hela kroppen, gick från Isacs säng efter nattningen in till min egen. Hoppas jag får sova inatt.

Natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0