Föräldramöte

Vilken underbar eftermiddag jag och Isac har haft.

Vi cyklade till matboden efter dagis och köpte glass som är givet en varm dag som denna.
Sen har vi spenderat många timmar i trädgården. Vi slängde Isacs pool förra året för den blev så äcklig. Vi ska köpa en ny men idag fick han nöja sig med baljan. Han var lika glad för det :)

Vi har haft så goa skratt! Han satte sig med rumpan bar i gräsmattan när han fortfarande var blöt från badet vilket slutade med att hela rumpan var täckt med nyklippt gräs. När han såg sig själv i spegeln skrattade han lika mycket som mamma :) Vi har förevigat det med foton men det får stanna i familjealbumet ;)

Ikväll har Isac haft egentid med pappa. Jag har suttit på föräldramöte på Isacs förskola. Kul att träffa alla fröknarna och föräldrarna samt att se alla projekt de har haft tillsammans med barnen.
Viktigt att gå på och synd att inte Ola kunde vara med. Det är så svårt att berätta om allting när man kommer hem men en av oss måste ju vara hemma med Isac. Nästa gång får jag stanna hemma så får han gå istället.

När jag kom hem hittade jag pågarna inne på Isacs rum. Där låg de tillsammans och tittade på Nalle Puh. <3

Imorgon är det dagis på förmiddagen bara sen är Isac ledig tors-sön och de ser han fram emot.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0