Gravid vecka 38

Ja nu börjar det närma sig. Lillasyster kan komma när som helst.

Har absolut inga förvarningar så jag tror det dröjer ett tag till. Väntar hon till vecka 41 så är det ju ett bra tag till. Därför tänker jag inte så mycket på det än för då blir väntan så lång.

Nu är vi iaf redo med packning och allt vad vi behöver. Amningskläder ska jag ta tag i nu i veckan som kommer. Det är det absolut sista på "måste ha inför bebbs listan".

Bilden är tagen just i denna stund. Jag är ny duschad, trött och så har jag klämt ner mig i en av älsklingens tshirt :)
De brukar sitta som ett nattlinne på mig men är numera som ett tajt fodral haha.



Kommentarer
Åsa

Goa millan <3

Svar: <3
Camilla Haraldsson

2013-05-26 @ 10:40:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0