Trött, tröttare, tröttast!

Idag har jag varit trött! Älsklingen kom inte hem förrän efter midnatt någon gång. Jag kan slumra till men ligger alltid halvvaken och lyssnar på om nyckeln går i nyckelhålet. När han väl var hemma och jag kunde somna så började mitt bäcken ömma ngt fruktansvärt. Inte mycket sömn inatt!

Ola har nu sålt sin hoj och skaffat sig en motorcross stället. Fick all utrustning till den också. Det blir en helt annan sport och tränad kommer han att bli :) han var iväg i söndags och körde cross med Jimmy. Han hade så ont i kroppen när han kom hem. Smutsig var han också vilket för mig är den stora nackdelen med den sporten. Alla skitiga kläder som han kommer dra hem. Säkert Isac sen också då pappsen försöker dra med sig kidsen i sitt stora intresse för motorcyklar. Lillasyster kommer väl inte heller undan sen när hon är stor nog att följa med :) man kan ju inte tvinga barn att tycka om saker och ting men förhoppningsvis hittar de väl ngn sport som de gillar. Vi vill inte uppfostra några soffpotatisar iaf ;p

Isac var tyvärr fortfarande för liten för knattelaget i fotboll men nästa år så. Ola har redan kollat upp allt och de var så tråkigt att det inte blev av i år. Det är något vi vet att Isac hade kunnat gilla. Ola spelade fotboll som barn och hänger mer än gärna med på träningar eller spelar ute på gröningen med Isac.

Isac har varit på dagis idag. Jag lyckades sova 2 timmar på soffan som gjorde mig riktigt gott.

Trött men glad mamma, har ju världens bästa man och son.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0