Ogräs

Hela förmiddagen har jag varit ute i trädgården och rensat ogräs. Vilket lyft det gör för trädgården.
Det värsta jag vet är när det sticker upp ogräs mellan stenplattorna. Nu är där inte ett strå kvar iaf, skönt!

Vill handla hem lite blommor till blomsterlådan utanför köksfönstret samt till alla krukorna.

Min man har spenderat hela söndagen ute på Sturup raceway där han säkert är lika glad som en unge på julafton.

Dagen har gått fort tack vare mitt slit i trädgården och en timmes sömn nu på eftermiddagen.

Nu är älskade Isac hemma igen, lycklig mamma! Han sprang in och letade efter Ola som alltid brukar vara hemma när han kommer hem från sina helger borta. Var är pappa sa han?? Pappa kör mc och är snart hemma igen. Isac ska också köra mc när han är stor sa han då. Njaee inte om han är rädd om mammas nerver :S

Nu får jag försöka fundera ut någon kvällsmat. Sen är snart denna helgen slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0