Skiner som solen

Godmorgon!

Idag vaknade vi pigga och utvilade. Älsklingen har kört till jobb. Jag och Isac har ätit frukost och gått morgonpromenaden med Yoda.

Nu sitter jag i trädgården och njuter av min kopp kaffe och mina timmar som jag har kvar med Isac innan han åker. Men han är snart hemma igen! <3

När Ola har slutat jobba för dagen ska vi köra lite ärenden. Har små inköp att ta tag i. Isacs födelsedag är ju på ingång bland annat. Igår var datumet då han var beräknad, (30 Maj 2009). Det var ett magiskt datum i väntans tider dock väntade han i lite mer än en vecka till efter det innan han ville möta världen och det magiska datumet blev istället 8 Juni 2009.

Vilket arbete, nio månader i magen och sen förlossningen. Tur att han är så gullig ;p

Älskar dig mer än livet min älskade son!
Det är tack vare dig Isac vi har fått det så bra som vi har det idag. Med dig vid min sida hittade jag krafterna att vara stark och kämpa på när jag antagligen bara hade dragit täcket över huvudet eller satt mig ner på röven.
Du är mitt allt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0