Städ delux

Isac skulle gått till dagis både igår och idag men har fått stanna hemma pga förkylning. Klagade över ont i örat igår och somnade förbi kvällsmaten och fortsatte sova hela kvällen och natten igenom.

Idag har han mått bra. Lite snorig bara.
Igår skulle jag till stan och få av mina hemska fake naglar. Jag avskyr fake naglar men ordnade det inför bröllopet eftersom mina egna har varit i så dåligt skick under graviditeten.
Det är verkligen dags att ta av dom och jag tänker inte försöka mig på det här hemma. Naglarna tar mindre stryk på salongen.

Isacs förkylning satte stop för det så jag får se hemsk ut om naglarna ett tag till.

Igår när Isac sov passade jag och Ola på att klippa häcken runt huset. Har lite kvar men det mest synliga är färdigt och skönt är det. Nu kan man se att det bor folk här :)

Idag har jag verkligen städat. Utöver det vanliga städet har jag rensat i lådor, garderober och hela klädkammaren. Burit ut saker till förrådet. Tvättat överkast och kuddar mm. Undrar om det är bebis på gång för sånt ryck som jag hade idag hade jag precis innan Isac föddes :)

Eftermiddagen har bjudit på vackert väder. Jag, Isac och Yoda har gått på långpromenad. Sen har vi lekt både inne och ute, ätit glass. Älsklingen jobbar till sent idag så jag och Isac åt kvällsmat själva. Nu sitter vi båda två i soffan nybadade med pyjamas på. Jag hade lätt kunnat gå och nanna nu. Som jag har jobbat på här hemma idag och har inte vilat middag som jag brukar göra nuförtiden. Behövs eftersom jag vaknar flera gånger om nätterna :S

Hipp hipp hurra till Eva för hon fyller år idag!

Imorgon är det fredag wohooo! Helgerna är alltid varmt välkomna även för en som alltid är ledig ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0