Var blev sommaren av?

Brrrrr va kallt det har varit idag. Blåser gör det också. Försökte hänga ut tvätten i förmiddags men torkställningen gungade så med vinden så jag fick ta in den.

Jag och Isac har haft en lugn och mysig eftermiddag tillsammans.
Vi har stannat inomhus eftersom det inte lockade att gå ut. Isac har dessutom varit ute hela förmiddagen på dagis då alla barnen har varit ute på gården och planterat frön och blommor.

Idag när jag hämtade på dagis så var en annan mamma också där för att hämta sitt barn och med sig hade hon en liten bebis som bara var ett par dagar gammal. En liten flicka dessutom och det fick mig att börja längta efter bebbs massor. Jag kan inte förstå att vi snart ska ha en sån liten här hemma.

Äntligen har vi klämt måndagen, sega dumma måndagar är alltid värst. Blir ju inte bättre när det dessutom blåser och är kallt ute!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0