Vill tacka för alla gratulationer!

Tusen tack för alla gratulationer. Så roligt att så många önskar oss all lycka.

Där var nog inte en kotte som inte blev överraskad hehe. Men som pappa sa när han ringde imorse; "det låg ju i tiden" :) Vi har det ju bra tillsammans och så för barnens skull.
Skönt att ha det gjort innan bebisen kommer för att ha ordning på namnen. För att inte tala om att slippa skriva faderskapsintyg. Inget konstigt med det idag men jag är iaf gammalmodig och tycker inte att det är så romantiskt direkt :)

Igår var jag hos barnmorskan. Isac fick följa med. Allt var bra med bebisen och nu väger jag hela 66 kg. 13 kg har jag gått upp nu sen jag blev gravid.

Jag lämnade Isac på dagis imorse. Så många kramar jag fick av vår lille påg. Han sa; "mamma jag kommer sakna dig, Isac är snart hemma igen". Han kommer hem igen på söndag och med dom orden från Isac önskade jag honom en underbar helg och gick med ett leende på läpparna hem från dagis.

Nu är städningen här hemma avklarad för denna veckan. Cykeln har jag tvättat på framsidan. Ganska kul att "leka" med vatten. Gissa om det behövdes? Den har stått ute i Lund genom alla årstiderna och Lunds alla duvor har ju lyckats pricka min cykel med sitt skit. Börjar nästan undra om de faktiskt siktar in på den med vilja? Men jag har väl dom att tacka för att min cykel aldrig blir stulen. För vem tar en cykel full med fågelskit? Haha.

Nu har jag landat i en stol ute i trädgården. Knappt någon röst kvar efter alla samtal idag och ont i ryggen har jag efter städet. Men vad gör det? Solen skiner och jag är gift med världens underbaraste man ;)

Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0