Make it rain

Isac fick ett paraply av sin kompis Malte som han älskar. Han ska ha det med sig ut oavsett om det regnar eller ej. Visat det för alla fröknarna på dagis. Han frågar mig hela tiden om jag kan göra så det börjar regna :) varje gång får han svaret att det är inte mamma som bestämmer vädret, det bestämmer vädret själv. Då blir han arg och säger JO MAMMA, DU KAN!! Hahaha

Igår kom mannen i huset hem igen. Så skönt att få hem honom. Alla i familjen hade saknat honom även Isac som trots allt blir ganska glad ibland när pappa ska sova borta för då får han pappas plats i sängen :)

Natten då han sov borta sov jag riktigt dåligt. Först hade jag svårt att somna som jag alltid har när Ola inte är hemma. När jag väl somnade vaknade Tjoffsan och ville ha en extra måltid mat.  Sen var det tid att gå upp och få iväg Isac till dagis. Det blev en hink kaffe den morgonen.

Inatt sov jag riktgt gott. Gubben var tillbaka och Julia har också sovit. Jag och ungarna tog dessutom en rejäl sovmorgon med gos i sängen framför Bolibompa. Så skönt!!!! 

Fredag idag, det blir en vilodag här hemma. Imorgon ska hela familjen upp till församlingsgården för att ställa iordning allt inför dopet. 
Sen går den dagen snabbt med tårthämtning och allt annat som ska ordnas. Snart är dagen här. Ska bli skoj att träffa alla. Tack vare Eva så har jag sluppit en massa jobb och stress kring dopet men jag tycker lika väl att det ska blir skönt när det är över ;) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0