Nattugglan Julia

I måndags mådde jag och ungarna lite halvrisigt. Trötta och hängiga och inte alls så glada som vi annars brukar vara.

Julia och Isac har varit lite hostiga och snuviga. Jag har känt mig lite tjock i halsen och trodde ett tag att jag skulle bli dålig. Värre än så blev det inte och tack och lov för det. Nu börjar snart tradiga förkylningstider så jag får väl njuta så länge vi klarar oss undan. 

Efter dagis igår gick jag och ungarna hem till Caroline, Malte och Lova. Där blev vi bjudna på hemmagjord äppelpaj med vaniljsås, mums! Som vanligt busade pojkarna i flera timmar och jag och Carro snackade på för fullt :)

Julia och Lova växer så det knakar. Julia vill vara med och är vaken mer och mer. Skoj att se dom små utvecklas. Det händer så mycket från vecka till vecka.

Nu ska jag snart gå och hämta sonen på dagis. Hoppas Isac är på myshumör så det blir en lugn eftermiddag. Julia har börjat stöka rundor på nätterna. Vill äta mer och gärna ligga kvar hos mamma och mysa. Det är mysigt men det stör djupsömnen ganska mycket. 

Ser fram emot att lägga mig på Isacs säng och se en Disneyfilm. Hoppas Isac är med på det :) 





Kommentarer
Sessan1

Hejsan Camilla!

Jag läser din blogg så ofta jag kan, det låter verkligen som du har en lugn och fin liten dam. Hoppas det håller i sig så hon inte börjar vända på sömnen. Det är ju bra när bebisar kommer in i rätt rytm.
Så bra att hon har en storebror som gärna hjälper till, undra hur det blir sen när de blir äldre om det sitter i.
Jag menar vissa så fortsätter de att stå nära och vissa glider lite isär tyvärr =(. Men vi hoppas att de fortsätter att stå nära.

Det tråkiga när det går mot höst och vinter är alla dessa förkylningar. Jag ha tyvärr själv åkt på en dänga dunder förkylning med feber tyvärr.

Hoppas du hinner njuta innan du ska tillbaka till jobbet igen, så snabbt får det ju inte gå.
Har du bestämt när du ska tillbaka?

Tack så mycket för gratulationerna till mitt äktenskap.

Kan fortfarende inte förstå att det är sant.

Hur är det annars då? Vad händer annars för skoj?

Kram Sandra

2013-10-02 @ 23:28:14
URL: http://sessan1.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0