Pricken

Vilken natt! Vår stackars lilla påg visste inte vart han skulle bli av. Han kliade och kliade och tårarna dom rann. Prickarna har spridit sig och finns nu överallt på kroppen.

Vi försökte med allt! Efter att jag hade läst mig till på nätet att det kunde hjälpa att badda med alsollösning så lyckades vi och även Isac somna till sist. Men då var klockan 03.00 och den kommande arbetsdagen för Ola var redan förstörd pga sömnbrist. 

Isac somnade i mina armar. Det var längesen han var så liten och mammig. Mitt hjärta!

Hela dagen har vi slöat jag och ungarna. Kliandet har inte varit lika illa som inatt. Vi har tittat på film. Lekt med bilarna och spelat super Mario. Julia har också varit med och med en storebror som Isac så är det inte så konstigt att hon redan 4 månader gammal har gjort sig bekant med Isacs kompis super Mario :)

Ola körde till Apoteket efter jobbet och köpte med sig ett sprey som ska hjälpa mot kliandet. Det stod så mycket gott om den på nätet så jag hoppas verkligen att den hjälper. Den var ganska dyr så jag antar att det är magiska droppar! Värd vart ända öre om den hjälper vår skatt.

Isac "pricken" Haraldsson 
Trots dålig sömn och dumma prickar så har han haft ett leende på läpparna hela dagen. <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0