Kramkalas

Igår var Ola ledig från jobb. Jag hade ett viktigt ärende och behövde honom hemma till att passa Julia.

Till Isacs stora glädje så var HELA familjen med och hämtade och lämnade honom på dagis. Så glad han var!
På dagis var hans älskade fröken Majlis. Hon har gått i pension men hade hoppat in igår som vikarie. Både jag och Ola gav henne en stor kram. Härligt att se henne och va skoj att hon fortfarande hoppar in ibland.

Efter dagis hade vi mys här hemma. Pågarna ställde sig och gräddade våfflor och det smakade gott!

På eftermiddagen städade jag och Ola satte sig vid datorn för att jobba lite hemifrån. 

När kvällen kom så dök Jim upp. 
Isac fick stanna uppe för att få träffa honom en stund. Efter att jag hade nattat min son blev det filmkväll med chips och godis. 
Det var trots allt Lill-Lördag :)

Idag har Sandra och Gabriel varit här och fikat med oss. När Sandra kom var det tid att hämta Isac på dagis så vi tog barnvagnarna och traskade dit.
Isac såg förvånad ut när Sandra stack in huvudet i rummet där han satt tillsammans med dagiskompisarna :)

Vi har haft en underbar eftermiddag med Sandra! Massor med kramar och mys med ungarna.

Imorgon är det fredag igen, tjohoo!  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0