Mitt hjärta slår för er!

Ingen händelserik lördag precis. Men ibland behöver man bara få lov att vara.

Vi har varit på en tur med bilen. Hämtad dopklänningen som var färdigbroderad. Så fin, precis som jag hade tänkt!

Vi körde till Lund för att lämna in min vinterjacka på kemtvätt. För vips så är det så kallt så dunen måste på. Isacs nya vinteroverall har kommit. Så fin han blir i vinter och ingen risk att han kommer frysa. Kavatkängor på fötterna som också är ett märke man kan lita på till ungarna. 

På vägen hem blev det storhandling. Vi fyllde en hel matvagn med mat och allt annat som behövdes fyllas på till hushållet. Hem och dela upp allt i fryspåsar mm. Sen blev det en stor kopp kaffe för mig och mannen undertiden vi betalade räkningarna. 

Resten av dagen har vi slappat och gosat i soffan. Nu ska snart min älskling laga middag till oss.

Som jag älskar gubben och våra ungar!! Mitt hjärta slår för er <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0