Söndag

Några få timmar kvar på helgen. Vad gör vi då? Absolut ingenting! Isac har hämtat mina tvättklämmor som han står och kniper fast i pappas fötter. Det brukar han göra och tycks aldrig tröttna på det :)

Vi har varit iväg en sväng idag till Lund för att uträtta några små ärenden. När vi var på väg till Jim för att hämta en grej såg vi morfar komma cyklandes på sin cykel. Vi tutade på honom och så stannade vi och pratade en liten stund. Isac blev överraskat glad när han fick syn på morfar.

Pappa ringde mig senare på dagen när han var inne på en klädesoutlet. Han hade sett billiga overaller till ungarna och ville tipsa om dom. Men hela vintergarderoben är redan ordnad för i år. I eftermiddag tog jag fram alla vinterkängorna och impregnerade dom ute i trädgården. Nu är vi 100 % redo för snö och slask från och med om en vecka för då är min dunjacka klar hos kemtvätten :)

Ola har klippt gräset och lagt presenning över alla möblerna ute på trädäcket idag. Känns lite deprimerande eftersom vi älskar att sitta där ute. Men nu är det längesen det var en tillräckligt skön dag att sitta ute och äta. 

Nu ska familjen ta fram glass med chokladsås. Sen för vi njuta av det som är kvar ut av helgen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0