En riktig bra tisdag!

Isac har varit på dagis i vanlig ordning. Jag gick rakt hem till Carro efter dagis lämningen. Där har vi lunchat med vänner och även stannat på eftermiddags fika.

Trevliga pratstunder och god mat. Jag har lämnat min gardin till vårt sovrum hos Carro. Den ska kortas ner. Något jag hade kunnat göra själv om jag bara hade haft en symaskin. En sån står ganska högt upp på önskelistan. Tills den önskan slår in är det tur man har vänner som ställer upp så länge :)

Nu är vi hemma igen. Isac slöar på sitt rum efter en dag full med bus med vännerna. Julia somnade i vagnen på vägen hem. Låter henne sova en stund till så passar jag på att vattna tomat planterna och vika lite tvätt. Måste även tänka ut något till kvällsmat mat förbereda det. En mammas jobb tar aldrig slut!!

Denna bilden är gammal men den är så klockren ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0