Fredag!!!

Vilken härlig dag vi har haft! Hela dagen har vi spenderat med våra vänner. 

Jag har fått prata av mig med Carro. Isac har lekt och dansat med Malte. Julia och Lova har roat sig på sitt lilla vis. Alla är nöjda :) 

Isac och Malte fick tag i en burk hår gelé och stylade varandra. De måste ha tömt burken för de var rejält inkletade haha de ville vara lika tuffa som hårdrockare sa de :)

Nu har Julia somnat och jag har en hög med tvätt som väntar på att bli vikt. Älsklingen kliver snart innanför dörren och jag hoppas på pizza ikväll. Det eller att Ola kockar. Jag känner inte alls för att stå vid spisen iaf. Där har jag stått hela veckan! 

Trevlig helg!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0