Att göra söndag

Älsklingen körde iväg efter frukosten i förmiddags. Han hälsade på morbror Micke som är lite krasslig och ligger inlagd. Krya på dig Micke, hoppas du snart är på benen igen.

Jag och Julia har fått en hel del gjort. Tvätt och strykning. Jag har spenderat flera timmar med att skriva i Julias babyalbum och klistrat in mängder med foton som vi fick hem i brevlådan i fredags. Vilken tur att jag tog tag i det nu, för herre gud vad det var mycket att gå igenom. Galet på så kort tid. Fint blev det och skönt att ha det gjort.

Plockade även fram Isacs babyalbum och fyllde i när han blev storebror mm.

När Ola kom hem hade han handlat veckans mat med sig hem. Undertiden som jag klistrade färdigt fotona så gjorde han en riktigt god middag med fiskgratäng och glass med hallon till efterrätt. Älskar min man, han är den bästa ♥

Ljusen är tända och snart blir det film.
Det blev ändrade planer för Isac som sover borta en natt till. Han kommer hem imorgon eftermiddag. Vi saknar honom. Hans säng står renbäddad och väntar på vår påg ♥




Vad är det för något gulligt som sticker fram? ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0