Julia 7 månader

Jag och Julia hade en trevlig förmiddag uppe i församlingsgården igår. Där träffade vi alla föräldrar och bebisar för första gången detta året. Skoj!!
 
Julia var vaken hela studen vi var där. Hon hälsade på bebisarna, var med på sångstuden och fikan. Roligt att hon är vaken mer och mer. ♥
 
Jag träffade en ny mamma som nyliigen har flyttat hit. Hon och hennes man hade också lämnat Lund för att flytta till Stehag. Då visade sig att även ett annat par också var hitflyttade från Lund. Inte bara vi som har hittat detta underbara ställe. 
 
När jag kom hem igen gick jag ut i förrådet och hämtade in sittdelen till Julias barnvagn. Det var väldigt motigt att plocka av liggdelen. Men det var dags. Julia vill inte ligga ner längre och inte se någonting. Men för mamma blev detta väldigt känsolsamt. Min lilla bebis växer ifrån mig på tok för fort, vilken ångest! Jag till och med fällde ett par tårar över detta.
När mannen steg innanför dörren sa han; "jaha då var sittvagn framme, va fin den är". Men han fick svaret att nej den är inte alls det fin och så kom tårarna. Stackars männen har inte det lätt haha.
 
Undertiden Isac var på dagis idag har jag hunnit städa hela hemmet. Skönt att ha det gjort nu inför helgen. Jag och barnen har myst ner oss i soffan under en filt och tittar på en disney klassiker tillsammans. Nu väntar vi bara på att pappa ska komma hem. 
 
Julia blir 7 månader idag. Grattis till hela familjens lilla prinsessa ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0