Bär till kvällsmat.

En riktig mys dag hade jag och barnen igår. Vi lekte med leksakerna hela förmiddagen.

Efter lunch fick Yoda en dusch. Både Isac och Julia ville vara med. Yoda som inte alls gillar vatten gnyr alltid lite när han duschar. Isac satt på badkarskanten och sa till Yoda att han behövde inte vara ledsen eller rädd, jag sitter ju hos dig <3

Senare på eftermiddagen gick vi en promenad. Isac ville så gärna åka sin sparkcykel. När vi kom tillbaka gick vi runt huset till trädgården för att se om nör fanns fler mogna hallon. Där fanns massor! Jag och Julia hängde vid hallonen men Isac tycker bättre om jordgubbarna så där hängde han. Julia kunde inte få nog. Hon gapade som en fågelunge och flaxade med armarna varje gång jag sträckte mig efter ett nytt bär :)

Det är så himla gott och vi åt på tok för mycket bär, lagom till kvällsmaten :)
Ingen av oss var speciellt hungrig när kvällsmaten serverades.

Jag och barnen åt ensamma igår. Ola var hos Micke och Tessan efter jobbet. Han var även en svöngt i Malmö och köpte mer färg och en plattång till mig. Det är inte mycket jag använder den aparaten men häromdagen behövde jag det och då fick jag inte liv i min gamle. Sån sak jag bara måste ha hemma! Tack älskling!

Fredag!!!! Wohooo!!








Våra rosor som har lyst upp trädgården är på väg att blomma ut :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0