Fredag med Familjen Nilsson

Igår när mannen kom hem från jobbet fick han ta över ansvaret för dottern. Jag satte mig på tåget in till Lund och var framme hos familjen Nilsson lagom till kvällsmaten.

Hela kvällen umgicks vi, pratade, skrattade, lyssnade på musik och dansade. Tiddi satte klistermärken och armband mm på mig. Blev lite pillande i mitt hår i vanlig ordning också :)

När Tiddi skulle sova åkte jag och Linda ner till stan och drack varsin öl. Det var riktigt härligt att bara vara vi två utan gubbarna och barnen hur mycket vi än älskar dom ;)

Jag tog tåget hem 01.35. Tåget var en halvtimme försenat. Jag hade en tröja med mig men den räckte inte riktigt. Jag hann frysa ganska mycket både i väntan på tåget och på vägen hem från stationen. Har nyst hela förmiddagen och känner mig allmänt förkyld, hoppas det inte blir något av det.

Mannen hade Jim här på besök igårkväll. De spelade tv spel och såg på film. Jim sov över i gästrummet och har spenderat hela förmiddagen här med oss.

Tack familjen Nilsson för en mycket trevlig kväll.


Jag och Tiddi <3


Den bilden på en nattad Julia fick jag i ett meddelande av mannen igår. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0