Släktkalas för Isac och Julia

Oj vilken dag vi har haft. Släkten samlad, vackert väder. Ätit lunch och fika ute. Umgåtts på gräsmattan, badat och lekt med vattenpistoler, presentöppning promenader i skogen mm.

Isac fick sin älskade studsmatta som han har önskat sig så länge. Linus höll för hans ögon när alla hjälptes åt att bära fram den från sin gömma bakom garaget.

Många andra fina presenter har dom fått och vi tackar så mycket för allt fint.

Julia var klädd i klänningen som jag fick av farmor när jag var bebis. Alla flickor som föds efter mig har i tradition använt den. Skoj! Betyder mycket för mig att farmor tog färdtjänsten ut till oss idag. Vi uppskattar alla dom gångerna hon orkar resa iväg för att träffa oss <3

Tack för en underbar dag family!

































Isac fick en gammal tågsamling som är ärveguds från någon i Olas släkt. Micke och Tessan kom med den. Super fin med hus, spår, lok, vagnar mm. Gissa om Isac blev lycklig?















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0