Yoda 9 år

Han har följt mig i hela mitt vuxna liv så här långt. Från min första lägenhet och alla andra bostäder genom åren fram till villan jag bor i idag. Genom glädje och sorg, genom storm och genom solsken, funnits vid min sida genom två graviditeter och har fått följa Isac och Julia växa sig större för var dag. Suttit och väntat på Isac utanför dagis i alla väderlekar. Han ser alltid till att familjen får frisk luft, han vaktar dörren. Han städar upp efter barnen när de spiller på golvet. Han möter oss glatt i dörren när vi kommer hem. Där vi finns finns ALLTID du. Många gånger har man blivit sviken men aldrig ut av dig älskade hund. Mycket har hänt på nio år och du har inte missat något av det Yoda, du är världens bästa vän! Grattis på 9 års dagen min svansbebis ♥
 
 Baby Yoda ♥
 
 ♥
 
Julia med Yoda på hans 9 års dag 18/7 ♥
 
 Yoda med bebis Isac ♥
 
Yoda sidan om min gravidmage med Julia :) 
 
 ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0