Vad vore sommaren utan bad?

Lyckliga Isac spenderade hela gårdagens förmiddag med bad och lek hemma hos en av sina bästa vänner.

Jag hade inte heller det så dumt, Julia sov gott i vagnen och jag satt i solen med en kopp kaffe och en en tallrik full med olika frukter, mums. Timmarna flög förbi där vi satt och kacklade i ett haha.

En perfekt dag för barnen och deras mammor :)

Eftermiddagen blev lugn här hemma. Efter kvällsmaten dök morfar och Marie upp. Morfar hade köpt en pool med tillhörande pump till oss. Den räddar hela sommaren för både mig och barnen. Tusen tack pappa, den kommer vi ha mycket glädje av. Jag vet inte vem som är gladast, jag eller Isac :)




Två goa vänner i plurret :)

Isac har själv fotat morfar.

Nu ska solen bara värma vattnet ett par dagar sen kan vi inviga den!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0