Besök på B-Lyckan

Då har vi klämt halva veckan. Måndagen spenderade jag och barnen här hemma. Sov lite längre än vad vi brukar och det var skönt. 

I tisdags hade vi Marlene och Emilia här på besök hela dagen. Marlenes fina mage växer och vi väntar spänt på vem som tänker kika ut sen till sommaren <3
Julia var mycket nyfiken på Emilia och de lekte tillsammans inne på barnens rum. 

När vi hämtade Isac på dagis sprang vi på Carro, Malte och Lova. Vi slog följe allesammans till lekplatsen och stannade där en stund. När vi kände att det började bli kyligt bestämde vi oss för att gå hem. Isac ville inte lämna Malte så han fick följa med dom hem. Han stannade där på kvällsmat och vi hämtade honom mot kvällen sen. Stora killen, är själv hemma hos kompisar!! Hur har han redan blivit så stor? <3

Tack Marlene för en härlig dag tillsammans. Nu får vi verkligen se till att hinna träffas så mycket som möjligt innan ni flyttar. Det är med en stor sorg i mitt hjärta som min äldsta och käraste vän flyttar till Göteborg nu till våren :( 
Ahhh vad det känns konstigt att ha er så himla långt borta!! 

Idag har jag och Pernilla tagit tåget tillsammans in till Lund för att hälsa på jobb. Alla var klart inte i tjänst men vi fick träffat många av våra goa kollegor och våra bebisar Julia och Julia fick så klart allas uppmärksamhet :) 

Efter besöket där gick jag och Pernilla till mormors bageri och lunchade. Sen var det tid att ta tåget för att hämta pågarna. Vi skildes åt när Pernilla steg av i Eslöv. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0