Trötta på förkylningar!!

Sen jag uppdaterade sist så har vi fortfarande tampats med förkylningar. 

I fredags tyckte jag att barnen var helt friska. Isac var på upptäckarna och jag och Carro gick vår sedvanliga promenad runt byn. Men sen i helgen började Isac få en riktigt besvärande rethosta. Julia mådde fortfarande helt ok. Lördagkväll fick Isac feber och fick lägga sig tidigt med en dos alvedon.
 
Han mådde bra igen på söndagen och igår var vi uppe på församlingsgården för att träffa alla den andra mammorna och bebisarna. Eftersom det var studiedag för skolarna så fanns många större barn där också vilket var kul för Isac. Alla busade och sjöng och fikade tillsammans. Riktigt trevligt hade vi det.
 
På eftermiddagen började Julia bli hängig och imorse vaknade hon med hosta och snorig näsa. De avlöser varandra mina små kottar :( Nu orkar vi inte mer sjukdomar!!!
 
Isac är på dagis nu och var glad som en speleman när han såg kompisarna. 
 
Helgen blev väldigt lugn här hemma. Men vi hade fredagsmys tillsammans och vi kom även ut och fick lite frisk luft hela familjen tillsammans. 
 
Ikväll får jag köra rutinerna ensam med barnen. Mannen är i Göteborg med jobbet och kommer hem sent ikväll. 
 
Det är något magiskt med den där katten :)
 
 Isac skojar med oss och har klämt ner sig i gåstolen :) Han är inte lika liten längre haha
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0