Klistrigt

Nu tänker jag inte klaga när värmen äntligen är här men omg va klistrigt och svettigt det har varit idag. Lönt man duschade imorse?? ;)

Ola har jobbat hemifrån hela dagen. Jag blev rejält förkyld igår med snuva och muskelvärk. Det var en pärs att ta sig igenom kvälls rutinerna med barnen ensam när mannen var på afterwork. Jag lovade att ringa hem honom om jag blev sämre men jag kämpade envist på. Det är så sällan vi får chansen att göra något på tu man hand utanför jobbet eller hemmet.

Imorse mådde jag fortfarande kasst därför stannade mannen hemma för att avlasta mig. Jag behövde inte mycket avlastning då jag mådde bättre vid lunchtid. Han fick jobbat heltid vid sin dator.

När Isac kom hem från dagis blev det glass ute i trädgården hela familjen tillsammans.

Nu sover kidsen. Mannen kollar ishockey och katten har krupit upp och lagt sig i mitt knä. ♡







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0