Nytta och nöje

Helgen har gått åt till packning inför flytten. Vi har fått gjort massor och jag känner mig inte stressad längre.

Men vi har inte bara slitit. Igår eftermiddag åkte vi till vännerna i Hörby. Tillsammans med dom promenerade vi till ringsjön som utan tvekan är en av de vackraste omgivningarna skåne har att bjuda på.

Solen sken, barnen lekte. Vi köpte glass i kiosken och sen promenerade vi hela vägen tillbaka igen. På kvällen grillade vi ute i trädgården och satt ute och åt. Det blev lagom sent för våra små barn. Det var till att bära in dom i säng när vi kom hem. En härlig dag i sommarvärmen tillsammans med vännerna.

Vår trädgård har fått ett lyft. Jag och mannen hjälptes åt. Tråkigt att pilla där ute nu när vi snart ska flytta med man måste ju iaf se att här fortfarande bor folk haha.

Nu ska jag gå och hjälpa mannen med kvällsmaten. Ikväll ska jag och sonen festa på en skål med popcorn. Det bestämde han och jag oss för redan imorse haha.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0