En ledig dag

Igår hade jag en ledig dag tillsammans med barnen. Idag är de åter på dagis igen och jag har sovit hela eftermiddagen för att ställa om inför min arbetsnatt.
 
Vår lediga dag spenderade vi inne i Eslöv. Julia sov största delen av tiden i vagnen vilket bara passade bra. Isac hade en klipptid och det är lugnast om hon sover inne hos frisören. Isac blev så stilig så och det var rejäla lockar som flög mot golvet. Det hade vuxit mycket sen i julas. Han fick själv välja färgen i håret och han valde rosa, det var Julias färg och han ville göra henne glad. Han är underbar älskade storebror Isac ♥
 
Efter frissan gick vi för att handla presenter till helgens kalas. Det är så roligt att handla till bebisar och vilken tur att jag forfarande har en egen :) Nu är Julia uppe i strl 92 men det är fortfarande söta små kläder. Jag kunde ju inte låta bli att köpa en klänning från Newbie till henne fast hon absolut inte behövde en. Isac fick nya jeans och en tröja samt strumpor. Men han var i behov av lite nytt. 
 
Det blev en tur till leksaksaffären också. Ungarna fick tre böcker då man inte kunde motstå erbjudandet ta 3 förr 99 kr oavsett tidigare pris. Vi fick tre väldigt fina böcker för det priset! 
 
Innan vi tog tåget hem köpte vi glass på stationen. Barnen fikade och lekte på fikaställets lilla lekhörna. 
 
Nu längtar vi så efter våren!! När jag stod ute i trädgården idag när Sam skulle kissa så blundade jag. Med den ganska milda luften och ljudet av fågelkvittert så kunde jag nästan få in vårkänslorna. Jag har den senaste tiden suttit och kollat på vårjackor till både oss och ungarna samt vårskor. Jag vet så väl vad vi är ute efter i vår men tycker att det känns lite tidigt. Men SNART!! Det går fort!! 
 
Sleeping angel ♥
 
Julias nya klänning, love it!
 
Isac känner sig som en vinnare i sin nya frisyr :)
 
Julia är ute och sträcker på benen efter ett par timmar i vagnen. 
 
Mina två favoriter, fikar på glass!! Då sitter de som två ljus, aldrig annars ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0