Röda stugan!

Idag har jag varit på röda stugan själv för första gången. Personalen på måsen fick låna vår bilbarnstol idag. En personal åkte med mig i taxin vid 16.00 idag till röda stugan och lämnade mig där.

Mamma kom och hämtade mig strax efter 20.00 då hon hade slutat jobb. Jag satt på golvet och lekte med kritor när hon kom. Inte ett dugg trött var jag konstigt nog. Med tanke på att jag alltid slocknar senast 18.30 här hemma dagar då jag har varit på dagis. Jätte glad blev jag av att se mamma!! Jag sprang mot henne och gav henne en bamsekram!! Allt hade gått jätte bra och det är skönt för mamma och mig!
Jag och mamma cyklade hem. Hittade en kort väg och var hemma på 10 minuter, det ni!!
Direkt på med pyjamasen och rakt i säng. Nu sover jag gott kan ni tro!!

Imorgon jobbar mamma kväll igen, sista kvällen denna veckan. Hon har ju två kvällar i veckan och om ca 8 veckor kommer hon bara ha en. Kanske inga alls så småningom. Men jag står ju i kö till att gå på röda stugan dag tid sen också. Långa kötider men jag får nog plats till våren/sommaren 2011.


RÖDA STUGAN


MAMMAS JOBB- BRUNNSLYCKAN


INNANFÖR GLASRUTAN LIGGER AVDELNINGEN MAMMA JOBBAR PÅ!


JAG OCH MAMMA LEKER INNE PÅ MITT RUM


ÄNNU MER LEK!


KEL INNAN JOBB & DAGIS IDAG ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0