Familjen Nilsson/Rohman

Idag cyklade jag och mamma och hämtade upp Linda och Tiddi utanför deras hem. Där ute satt även Maria och Mattias. Efter att vi hade kramats med dom så gick jag, mamma, Linda och Tiddi till mobila för att handla lite fika.

När vi kom hem till oss igen stod morfar utanför vår port. Han skulle lämna ett papper till mamma. Så fick jag kramas lite med honom också innan han gick igen. Vi gick upp och åt lunch tillsammans sen lekte jag och Tiddi i flera timmar. Andy kom också förbi. Jag blev så glad att se honom och ville sitta i hans knä precis hela tiden!
Han hade köpt med sig fisk. Mamma blev sur för det luktade bara fisk i hela lägenheten men jag fick smaka och gott var det!!

När de hade gått hem senare på eftermiddagen så lekte jag fint på golvet under tiden mamma satt och klistrade in foton i mitt babyalbum.

Nu sover jag gott!! Imorgon väntar städ och tvätt!!


Dagens gäng!


Jag och Tiddi busar med Linda!


Tiddi och jag


Jag och dagens favorit Andreas=)


glitter-graphics.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0