ISAC HJÄRTA TIDDI

Jag och mamma tog vagnen och promenerade hem till Linda, Andreas och Tiddi en eftermiddag. Vi hade muffins med oss och när vi kom fram blev det fika.

Hela eftermiddagen busade jag och Tiddi tillsammans med mamma och Linda. Mamma fick sitt hår fixat av Tiddi. Jag lekte som vanligt mest med den rosa dammsugaren=)
Vi stannade på kvällsmat sen promenerade vi hem igen. Jag var så trött när jag kom hem så det blev nattning med en gång. Tar mycket på krafterna att busa med töserna och Andy=)

Maria har varit här en eftermiddag och kelat med mig och druckit kaffe med mamma.

Marlene kom över en kväll. Jag hann busa med henne i ca en halvtimme innan jag slocknade.
Mamma, Marlene och Marlenes och Henrik (inte farbror Benke utan en annan Henrik=) ) åt middag tillsammans.

Igårkväll kom Rickard och hans kompis Niklas på besök. Jag hade jätte kul, den där Niklas var riktigt rolig.
Så rolig så jag ville inte gå och lägga mig. Men gav till sist upp och somnade.

Ikväll kom Sandra och hälsade på. Hon hjälpte till att bada mig. Hon och mamma turades om att smörja in mig efter badet. Vilken ompyssling=)

Vi är verkligen lyckligt lottade att ha så många goa människor runt omkring oss alltid. Aldrig att vi hinner få en tråkig stund.

Imorgon hämtar Sandra mig på dagis. Jag ska på övernattning hos Eva och Sven. Mamma och Sandra ska umgås. Och mamma ska få sova ut lite. Det ska bli jätte roligt!


Puss puss


Här fikar vi med chokladkex.


Gullungar ♥


Sussar sött i mammas säng.


Busar med Maria.


En av våra många tidiga morgnar...på väg till dagis och jobb.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0