Pottpilot

I fredags kom Sandra och hämtade mig på dagis. Vi åkte direkt hem till Eva och Sven för att äta mellanmål.
Där stannade jag kvar till lördag förmiddag. Sovit lite dåligt hade jag gjort för att jag hade börjat få hosta.
Men somnade till sist mellan Eva och Sven=) God mat och bus har de bjudit på och jag har haft jätte roligt.

Mamma hade tjejkväll här hemma. Sandra, Marlene och Linda var här och busade med mamma=) De hade jätte roligt. Mamma steg upp runt 9.00 tiden igår och det var lyx för henne. Jag följde med Eva och Sven en tur till Nova innan de åkte och lämnade av mig hos mamma. Jag fick en potta, hallonkräm och hostmedicin av Eva och Sven. Mamma och jag tackar så jätte mycket. Jag har sovit jätte bra inatt, medicinen gör susen. Pottan förstår jag mig inte riktigt på med det är bara att träna, träna och träna. Mamma är min "pottpilot" =)

Igår var jag och mamma hemma och gosade hela dagen. Vi var båda lite förkylda. Lagade middag mitt på dagen som vi alltid gör på helgen. Sen gick vi för att vila middag. Men vi båda vaknade inte för än det var tid att äta kvällsmat. Hade inte ens hört att både Eva och Marlene hade försökt att ringa oss. Marlene kom förbi senare på kvällen. Hon var förvånad att se mig uppe fortfarande men det är ju klart när jag har sovit halva dagen. Det blev lite lek inne på mitt rum innan jag somnade. Mamma och Marlene tittade på Hipp Hipp och sen någon film som gick på TV.

Mamma och jag har ju sovit så pass mycket nu så vi steg upp redan kl 7.00 imorse. Vi ska städa och handla lite mat så vi är redo inför en ny arbets/dagis vecka.


Tanterna =)


Konstnären


Inviger pottan utan något resultat=)





Marlene visar mig hur djuren låter=)


Tant Linda har fångat mamma och Rickard på bild =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0