Semester!

Jag och mamma har semester! Vi har tur med vädret och vi bara njuter av våra lediga dagar.

Vi har inte uppdaterat på ett tag men vi lever och mår bra =) Vi har gjort så mycket sen sist vi skrev här så vi tänkte att bilder säger mer än ord........

Imorgon fyller jag 2 år!! Tänk vad fort tiden går. Mamma har en massa skojigheter inplanerat. Vi har inte sett varandra på flera dagar då jag har varit hos pappa så det blir massor med kvalitetstid tillsammans. Och ja, semester denna veckan också. Mamma tog ju semester denna veckan bara för att vara med mig när jag fyller år. 

Tack snälla gammel farmor och farfar för födelsedagspengen jag fick idag på posten!


Jag och Yoda är redo för utflykt =)


Mamma kom över till min sida av ån!


Fika smakar bäst ute!


Linda bjuder mig, Malin och Tiddi på kakor.


Sandra och Maria gungar mig, detta tyckte jag var jätte roligt!


Eva visar sin present.


Picnic i bjärred tillsammans med mamma och Sandra.


Mamma, jag och Sandra.


Mitt och mammas första bad i havet år 2011.


Sandra skojar med min keps på huvudet =)


Här är vi på skånes djurpark. Snälla Gustav ordnade gratis inträde till oss allihopa!


Det gulligaste vild djuret i hela parken ;)


Tuff i Sandras solbrillor!


Tittar på bambi!


Emil i lönneberga =) Får jag höra jämt och ständigt när jag har min keps på!


Detta var häfftigt!! En riktig grävskopa, fick lite hjälp ut av Sandra att gräva.



Kommentarer
Maria

Grattis Isac på födelsedagen! Stor påg nu =) Och sååååå söt du är! Hoppas du fått många fina presenter! Kramar från Maria, Niclas, Noel och Nelly

2011-06-08 @ 21:31:27
URL: http://familjenbergbring.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0