Gott Nytt År!!

Då har vi lämnat 2011 bakom oss. Ett år vi kommer minnas som ett lyckligt år trots det sorgliga med gammelfarfars bortgång. För det var året då vi träffade Ola och tillsammans blev vi en lycklig familj.

Året då vi lämnade Lund och började om på ny kula.

I fredagas kom pappa Olas vän Jim hit. Vi besällde pizza från byakrogen och sen tittade vi på film.

Nyårsafton firade vi med nära och kära vänner. Vi var hemma hos Linda, Andy och Tiddi. Där var vi flera stycken som åt gott och hade en trevlig kväll tillsammans. Tiddi mådde inte riktigt bra men jag tjoade runder på egen hand. Mamma och pappa Ola försvann ifrån de vuxna och lekte med oss barn inne på Tiddis rum. Läste sagor mm.

Jag hade vilat middag sent på dagen så jag var pigg och höll mig uppe till tolv slaget. Vi klädde på oss varma kläder och gick ut för att titta på raketerna. I början gick det hur bra som helst. Då de sköt raketerna från granngårdarna. Men när det kom folk och sköt raketer där vi stod var det dags för mig att gå in. Då blev jag rädd. Vi tittade på de sista fyrverkerierna från Linda och Andys balkong. Men 12 slaget fick vi skålat in med alla våra vänner, pussades och kramades och önskade varandra ett gott nytt år. 

Vi hängde inte av oss jackorna utan åkte direkt hem efter det. När vi kom hem somnade jag med en gång men vaknade till ett par timmar senare och fick sova inne hos mamma och pappa Ola. 

Tack för en trevlig kväll!! ♥


Sagoläsning på Tiddis rum


Håller hand med mamma och pappa Ola.


Lilla familjen ♥


Tomtebloss!! 


Tomtebloss i kladdkakan =D


Jag och min allra bästa vän!! ♥


Gott nytt år Tiddi!!


Gott nytt år pappa Ola!!


Gott nytt år mamma!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0