Lalandia!

Så skönt vi har haft det. Vi har bott i en mysig stuga på Lalandia. Badat i havet, solat, badat ännu mer på äventyrsbadet, grillat på kvällarna och bara umgåtts med alla favoriterna som också var med.

Mer tur med vädret kunde vi inte ha!! Inte ett moln så långt ögat kunde nå och inte en droppe regn på de tre dagarna vi var där ;) Jag som iof alltid lätt bli solbränd är så brun efter dessa få dagarna i Danmark så man skulle kunna tro att jag har kommit hem från 2 veckor vid medelhavet haha :)

Vår lilla solstråle Isac har badat som aldrig förr. Dyker under vattnet och plaskar som om han aldrig har gjort något annat. Att Linus och Albin var med var ju den största lyckan för Isac. Utan dom hade det inte varit hälften så roligt.

Första dagen när vi kom fram var vi alla på stranden och badade i havet.
Jag och Isac gick till stranden igen på torsdagsmorgonen. Ola hade åkt med några andra till Tyskland för lite shopping. De övriga låg fortfarande och sov så jag och Isac knallade dit själva och hade en mysig stund tillsammans.
När Ola kom tillbaka vid lunchtid vilade Isac middag sen var vi på äventyrsbadet hela eftermiddagen!!

På kvällarna har alla som varit med samlats ihopa och suttit utanför vår stuga. Där grillade vi och åt mat tillsammans.

Kortfattat så har det varit tre händelserika men helt underbara dagar som gick på tok för snabbt!!

Borta bra men hemma bäst JA!! Det är alltid skönt att komma hem till sina egna sängar igen.
Yatzy hade saknat oss. Yoda fick vi hem i Lördags. Ola körde och hämtade honom efter frukosten.

Igår kom Sandra och Alex hit på fika. Skoj att träffa dom!! Alex och Isac byggde tågbana tillsammans inne på Isacs rum. Isac frågade efter både Sandra och Alex imorse; "leka med Sandra igen en annan dag" =)

Idag har vi varit i Lund och sprungit några ärenden. Det ena var hos polisen för att ordna pass till Isac.
Vi ska inte utomlands på semestern men det är bra att ha och bra att passa på att ordna sånt nu när vi är lediga och har tid. Isac var hur duktig som helst och gjorde precis som polisen sa :)

Sen körde vi till kulturen. Isac skulle få hälsa på hos Alfons Åberg :) Isac älskade det!! Han fick se allt som vi läser om varje kväll i Alfons sagorna. Helikoptern som Alfons själv har byggt var helt klart det bästa!!

Ikväll kommer Jim hit på middag!

En utvilad Isac äter frukost i stugan, redo för en ny dag full med bad och bus :)

Jag och älsklingen pussas under vattnet inne på äventyrslandet!

Isac NEMO Haraldsson :)

Härlig sommarbild på Isac och Linus som busar i gräset.

Här är vår stuga!

Grillning på gång!

Älsklingen med familj.

Isac myser med Yatzy i min säng
Det är när vi ligger och drar oss på morgonen som vi verkligen känner att vi har semester!! ♥

Isac utanför kulturen

Isac och sin idol =)

Så häfftigt!! Alfons helikopter!!

Isac i Afons koja

Isac vilar middag i Alfons säng :)
Vi fick även kika i Alfons garderob för att se efter om där fanns ett lejon =)

Sitter riktigt bra i Alfons pappas fåtölj :)

Myshörna där man kunde läsa alla Alfons böckerna.

Jag har klämt in mig i helikoptern med Isac :)
Vi läste sagan om just helikoptern och levde oss in i den :)