Morsan tar över :)

Ja nu tar jag över skrivandet här på bloggen ;) Det sker ingen större förändring eftersom mitt liv i det stora hela handlar om Isac. Bloggens största betydelse är självklart fortfarade för släkt och vänner att följa Isacs utveckling.
Men eftersom bloggandet är lite ut av en hobby för mig så kan det vara kul att kunna göra inlägg om lite annat också.
 
Min älskade Ola har hjälpt mig med den nya designen på bloggen..älskar dig!!
 
Har inte mer tid att skriva nu, det är dags för söndagsmys med film och snacks ♥ Ni går inte "tomhänta" här ifrån..bjuder på en liten härlig videosnutt.  
 
Önskar er alla en bra start på den nya veckan!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0